Persoonlijke feedback op jouw site?
Wil je dat wij met je mee kijken naar jouw website?
Plan een gratis adviesgesprek in zodat we samen kunnen kijken naar verbeteringen op jouw website!
Wat is een opt-in pagina?
Een opt-in pagina noem je ook wel een inschrijfpagina. Door een kado weg te geven in ruil voor een naam en e-mailadres kun je een maillijst opbouwen. Dit is super waardevol, omdat je wanneer je maar wilt contact met deze mensen kunt opnemen.
Heb je nog geen mailsysteem? Dan raden we je MailBlue / ActiveCampagin aan. Deze werkt goed samen met SYS.
Tips om op te letten bij je opt-in pagina.
Er zijn 4 dingen die belangrijk zijn bij een Optin Pagina.
Tegenwoordig ontvangen we veel mail. Mensen zijn voorzichtiger geworden met het even hun mail adres. Als jij iets weggeeft krijgt de bezoeker er iets voor terug waardoor de bezoeker meer geneigd is zich aan te melden.
Het is de belangrijk om de aandacht van de bezoeker vast te houden. Afleiding en prikkels zijn funest voor een bezoeker als jij wilt dat ze zich inschrijven. Zorg er dus voor dat je afleiding elimineert.
Hoe makkelijker jij het maakt om het mail adres achter te laten hoe meer mail adressen jij gaat verzamelen. Verlaag de drempel door zo veel mogelijk vragen te beantwoorden en de betrouwbaarheid te vergroten.
Wij houden altijd rekening met 4 type bezoekers die de pagina bekijken. En op de optin pagina zijn er drie dingen die zeker aanwezig moet zijn:
Gebruik de resultaatpagina’s. We hebben een korte en lange opt-in pagina. De lange werkt het beste voor als je een 5 daagse lancering / challenge wilt doen. In alle andere gevallen raden we de korte versie aan.
Tips om mee te nemen in de teksten op je pagina:
Wil je dat wij met je mee kijken naar jouw website?
Plan een gratis adviesgesprek in zodat we samen kunnen kijken naar verbeteringen op jouw website!