De algemene voorwaarden van SYS Platform zijn kort, duidelijk en overzichtelijk. Dat is wel zo makkelijk.

1. Partijen

Wie zijn we?

Wie ben jij?

2. Klant worden van het SYS Platform

Hoe kan je klant worden bij ons?

Voor hoe lang word ik klant bij jullie?

Mag ik alles op mijn SYS Platform website plaatsen?

3. Fair-use Policy

Is jullie onbeperkte support ook echt onbeperkt?

4. Financiën

Wanneer factureren jullie?


Welke services ontvang ik voor de betaling van mijn lidmaatschap?


Wat gebeurt er als ik een keer niet op tijd betaal?

5. Beperking aansprakelijkheid

 

6. Kunnen de prijzen van jullie diensten worden aangepast?

7. Geld terug garantie
Stel ik zeg tijdens de 14 dagen niet-goed-geld-terug garantie / proefperiode het pakket op. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Je ontvangt uiterlijk binnen 30 dagen na opzeggen het betaalde bedrag minus administratiekosten terug. In geval van projecten worden reeds gemaakte uren in rekening gebracht.

8. Beschikbaarheid van de diensten

Zijn jullie diensten altijd bereikbaar?

 

9. Wat mag SYS Platform doen bij misbruik of overlast?

Hoe vaak maken jullie back-ups?


Kunnen jullie een back-up voor mij terugplaatsen?


Je bent klant bij SYS Platform en SYS Platform stopt binnenkort met het aanbieden van een of meer diensten. Wanneer kan dat?

 

10. Projecten, overstapservice en uitbesteedservice.

Wanneer SYS platform aanpassingen maakt aan jouw website (zoals uitbesteedservice of projecten) vallen deze buiten het lidmaatschap.


Kan ik mijn website of kleine wijzigingen uitbesteden aan SYS Platform?

 

Wat is de geldigheidsduur van een project (zoals de vliegende start)?


Kan ik de overstapservice gebruiken om mijn huidige website naar SYS over te laten zetten?

11. Annulering

Wat als ik toch niet kan komen naar een live-dag?

Wat als ik een ingepland gesprek annuleer?

12. Intellectuele eigendomsrechten

Van wie is de website het eigendom?

Betaalde export

Wie is verantwoordelijk voor de inhoud van mijn website?

Wie is eigenaar van mijn domeinnaam?

 

13. Beëindiging van de overeenkomst

Je bent klant bij SYS Platform en wilt het lidmaatschap voor het Platform opzeggen. Hoe doe je dat?

Wie is voor het eventueel overzetten van de inhoud na opzegging?

Per wanneer kan ik de overeenkomst opzeggen?

Ik heb een fysiek product bij jullie gekocht. Hoe kan ik dit retourneren?

Ik heb een training bij jullie gekocht. Hoe kan ik deze overeenkomst opzeggen?

 

14. Overmacht

 

15. Privacy

Hoe gaat SYS Platform om met privacy?

Wie is verantwoordelijk voor de verzamelde persoonsgegevens op mijn website?

16. Niet inbegrepen in het lidmaatschap

Wat valt niet binnen mijn lidmaatschap?

17. Overig

Kunnen deze algemene voorwaarden worden gewijzigd?

18. Geschillen

Je bent of was klant bij ons en je bent het niet met ons eens. Wat kun je nu doen?